ساخت برنامه سه بعدی (۴)

                                  

 

    *** جلسه یازدهم تاریخ ۱۷.۳.۸۹ ***       

  

دریافت فایل برنامه نویسی رسم توابع سه بعدی از لینک زیر

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رویای پرواز چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ

فاطمه خانم این جریان ایمیل آقای هاشمیان چی شد؟ نفرستاد براتون؟
من که در مورد برنامه نویسی خیلی استرس دارم.
--------------------------------------------------------------------------------

سلام. هروقت بفرستن تو وب برنامه نویسی می زارم.
نگران نباشید.

elmira چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ

salam
fateme jan pas un barname i o ke ostad goftan minevisan key mizari?

هنوز استاد نفرستادن.

دکتر خودم شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

سلام
میشه جزوه ای که استاد براتون درس میدن رو یه جور اسکن کنید یا هر طور دیگه بذارین رو وب؟
من ترم 5 ریاضی میخونم، بعد برنامه نویسیم هم بد نیست، ولی ترم 1 پاسکال پاس کردم و ترم 2 سی++ که اینایی که شما داری میخونی رو من ندیدم.

ما تو مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی ++C و #C رو خوندیم ... و تو برنامه سازی پیشرفته #C در محیط ویندوز رو به طور کامل خوندیم ... اگه خیلی نیاز داشته باشید به این جزوه ها براتون اسکن می کنم و می فرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد